Powered By Blogger

marți, 28 iulie 2015

salcami-inmultire in camp

Am reusit sa fac insamantare si in camp si mi-a reusit mai mult decat ma asteptam, mai ales pe caldurile astea. Pentru o reusita aproape totala, am tinut semintele la germinat, la temperatura camerei, aproape 2 saptamani. La sfarsitul lunii mai 2015, week-end fiind, am dat o fuga pana la tara
pentru insamantare. Am facut un sant de cativa cm cu un bat, l-am latit putin, deoarece aveam foarte multe seminte germinate, dar teren sapat putin, am udat locul amenajat, apoi am pus semintele. Densitatea a fost destul de mare, deoarece nu credeam ca vor rasari. Se vede in poza cat de desi sunt, insa am sa-i raresc, iar plantele scoase am sa le pun in continuarea terenului amenajat. Deoarece merg cam la 2 saptamani, nu credeam ca fara o irigare zilnica, macar pana rasar, micii salcami vor fi asa de vioi si rapizi in crestere. Acum am pus la insamantat putin, cam 250 de seminte, insa am o rezerva de 10000 de seminte, de anul trecut, pe care la anul am sa le pun sigur la incoltire si insamantare. Anul asta am sa mai recoltez, 5000 cred, in toamna. Am sa merg la tara sa vad ce fac salcamii plantati in primavara, care au deja 1 an ca puieti, iar acum sunt in anul 2 de crestere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu